Wspomaganie żeń-szeniem przy sportowym stylu życia

Wspomaganie żeń-szeniem przy sportowym stylu życia

Aktywność fizyczna powinna stanowić element życia każdego człowieka. Uprawiając sport zahartowujemy swój organizm i uodparniamy go na wiele przyszłych schorzeń oraz problemów zdrowotnych. Żeby wykorzystać w pełni siłę sportu w kontekście zdrowia należy prowadzić zbilansowaną dietę. Nie chodzi o wymyślne odżywianie a jedzenie wszystkich składników odżywczych w ilości odpowiadającej dziennemu zapotrzebowaniu.



Galeria

bodymax

Foto: pixabay.com

bodymax

Foto: pixabay.com

bodymax

Foto: pixabay.com

Ogólna kaloryczność diety nie powinna być problemem. Nieco gorzej wygląda dzienne uzupełnianie witamin i minerałów. Jednym z najważniejszych błędów przy prowadzeniu sportowego stylu życia jest spożywanie zbyt małych ilości warzyw i owoców. Ale nawet one nie gwarantują uzupełnienia wszystkich witamin na czas. Można a nawet trzeba wspomagać się suplementami. Niestety to co najbardziej promowane i reklamowane nie zawsze się sprawdza. Syntetyczne formy witamin, które wchłaniają się w ilości 10-20%. Żenująco mała ilość tym bardziej, że płacimy za nie całkiem sporo. Okazuje się, że suplementy apteczne mają lepsze właściwości i skład od tych sprzedawanych w internetowych sklepach z odżywkami. Mało znany, ale za to konkurencyjny bodymax sport posiada znacznie lepiej przyswajalne witaminy i minerały, które pochodzą z żeń-szenia. Ta niepozorna roślina rozsławiona jeszcze w latach 90 dopiero teraz pokazuje swoją moc.

Jest to jeden z nielicznych…

Jest to jeden z nielicznych przedstawicieli świata roślin będący bombą rozmaitych mikroelementów. Oprócz tego posiada właściwości pobudzające i dodające energii. Nie jest to działanie podobne do kofeiny czy innych używek. Żeń-szeń może uzupełniać niedobory lepiej niż drogie suplementy multiwitaminowe i mineralne w sposób naturalny dla ciała. Twoja decyzja jaką drogą będziesz kroczył i co uznasz za lepsze dla siebie. Wyniki badań mówią swoje podobnie jak dietetycy.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>