Jak schudnąć?

Jak schudnąć?

Wiele osób próbuje schudnąć, jednak kolejne restrykcyjne diety wcale nie przynoszą skutku. Czasami nawet jest jeszcze gorzej. Najpierw przez kilka tygodni jesteśmy wciąż głodni i rozdrażnieni, a gdy uda nam się zrzucić kilka kilogramów, to powracamy do starych nawyków i szybko nabieramy masy, nawet z nawiązką. Jak zatem schudnąć raz, a dobrze. Przede wszystkim nie może być to zbyt bardzo restrykcyjna dieta.



Galeria

http://zagrodowy.pl/nasz-ekspert/jak-przyrzadzic-kurczaka-aby-byl-dietetyczny/

Foto: pixabay.com

dietetyczny kurczak

Foto: pixabay.com

dietetyczny kurczak

Foto: pixabay.com

Raczej powinniśmy pomyśleć o zmianie nawyków żywieniowych na zdrowsze. Ograniczmy więc ilość spożywanych kalorii tak, aby nie odczuwać ciągłego głodu, a jedynie dostarczać odrobinę mniej niż potrzebuje tego nasz organizm. Przy tym postawmy na dobrze zbilansowane posiłki, które będą dostarczały nam wszelkich niezbędnych składników. Na śniadanie może być więc musli z dodatkiem orzechów i owoców polane kefirem. Nie zapomnijmy o drugim śniadaniu. Świetnie się tutaj sprawdzi lekka sałatka z tuńczykiem. Na obiad może być dietetyczny kurczak z sałatą oraz ryżem. Kolacja powinna dostarczać sporo białka. Może to być więc twaróg z rybą i dodatkiem warzyw. Jeśli dieta ma przynieść odpowiednie skutki, to koniecznie musimy połączyć ją z aktywnością fizyczną.

Najlepiej, gdybyśmy każdego dnia poświęcali około…

Najlepiej, gdybyśmy każdego dnia poświęcali około godziny na jakiś sport. Zmieniajmy tutaj rodzaj treningów. Trzy razy w tygodniu powinny one stawiać nacisk na budowanie tkanki mięśniowej, a przynajmniej dwa razy w tygodniu polepszajmy kondycję. Warto też zadbać o stretching, aby nasze mięśnie nie były zbytnio przemęczone.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>